17:00-21:00 v nemocnici

20.06.2010 00:18

Dneska jsem si musela nechat píchnout tekutinu, už to nešlo vydržet :-( A ano, čtete správně, než k tomu došlo, než bylo po, vše zabralo 5 hodin v nemocnici.

Ze začátku si mě přehazovali jak horký brambor - nikde Vám totiž ascites nepíchnout jen tak - na pohotovosti chirurgické ambulance to odmítli, na chirurgii (lůžková část) taky, vyzkoušeli jsme to přes Internu - tam nás přijali a skončili jsme na JIP, kde mě tentokráte píchal Dr. Adamec.

Bylo mi odebráno 5,5 litru vody injekční stříkačkou :-) hodinu pan doktor tahal a tahal :-). Klasická jantarová tekutina. Před tím následovalo krevní vyšetření (část k nahlédnutí zde a nebo ve Fotogalerii - fotky z nemoci), RTG, EKG, následně CT břicha a 2x infuze do žíly (které mi záhadně zmizely).

A závěr od pana doktora je: velice dehydrovaná, sinusová tachykardie. Doporučen navýšit příjem tekutin alespoň na 1,5 litru formou infuze, co mi chodí každý den píchat sestřičky z pečovatelské služby. Vhodná gastroskopie s posouzením stavu anastomozy a evakuace žaludku. Pokus o pasáž telebrixu neúplně validní, neboť vetší část kontrastu nemocná před CT vyšetřením vyzvracela. Dle výsledků by bylo na zvážení zavedení biluminální nasoenterální sondy (enterální konec k výživě a žaludeční část by sloužila k odsávání žaludečního obsahu). K výživě by pak byla nutná i enterální pumpa.

Současná váha 59 kg.

Jenom v krátkosti co se týče vzkazů na stránkách. Pořád je všechny čtu :-). I diskuze, které k tomu vznikají.

Svojí práci jsem měla ráda a měla jsem dobré jméno na trhu. Více k tomu říkat nebudu. A veřte, že peníze, které jsem si standardně spořila se během roku nemoci rozkutálely velice rychle (od dubna nemám nemocenskou a invalidní důchod mi ještě nevyměřili). To, že teď nemusím myslet na peníze je proto, že jak jsem psala - mám štěstí na lidi, kteří neočekávají na oplátku nic zpátky, ale dávají pouze to, co cítí.

Ptáte se, co většinou celej den dělám - takže pokud nezvracím, ležím. Buď v obýváku, nebo v ložnici. Někdy spím, spíš ne. Na televizi nekoukám. Na čtení vetšinou nemám sílu. Pes je silně nervózní a je to takový začarovaný kruh - on je nervózní, chová se jako debil, neposlouchá, kňourá, já jsem nervózní a vypsýchovaná z něho.

Mám objednanou antidekubitní matraci (proti proleženinám) a moc se na ni těším. Měla by mi dorazit v pondělí. Jupííí.

No, je jedna hodina ráno, asi mě čeká ještě jedno zvracení a pak se pokusím jít spát. Tak dobrou nebo dobré ráno :-)

—————

Zpět