2,5 litru

03.05.2010 15:19

Dneska už jsem musela naklusat na punkci, neboť poslední dva dny v noci byly utrpení. Nicméně se podařilo odsát jen 2,5 litru vody, pak už to přestalo téct, protože jsem se malinko pohla. Takže ve čtvrtek před pořadem Máte slovo tam skáknu odpoledne ještě jednou.

Histologie první tekutiny nic neukázala, však jsem taky paní doktorce řekla, že jsem se rozhodla brát vodu v bříše jako léčebný proces :-)

Každopádně dnešní tekutina měla mnohem tmavší barvu, už to není jantarová, ale napsala bych vylouhovaný černý čaj.

Opravdu to nemůžu mít jednoduchý :-)

Zítra jdu k nám do divadla na koncert Dagmar Peckové, získala jsem poslední lístek do první řady doprostřed. Mocinky se těšíííím :-)

Jo, jinak jsem se před punkcí vážila a měla jsem 81 kg. Odhaduji, že 5-6 kilo je voda, to bohužel znamená, že jsem shodila kilečka dolů :-( Vlastně se tomu ani nedivím, ono když máte nafouknutý břicho, moc jídla se do Vás nevejde, protože všechny orgány jsou natlakovaný, že jo :-)

—————

Zpět