3,5 litru

14.04.2010 17:36

Tak přesně tolik ze mě dneska odsáli vody. A to si představte, že to není všechno. Prý to nešlo celé najednou vysát, neboť by se mi mohlo udělat velice špatně. Bříško mám mnohem menší, teď vypadám jako těhotná 2 měsíce :-) hihihi

Ale ta jehla !!!! A prý to nebolí - kurňák, já to ale cítila !!! Dobře bylo, že voda byla zlatohnědé barvy, bez krve. Což je prý dobře. Mnohem horší je, když vytéká červená tekutina :-( Takže doktorka poslala kousek té medoviny na histologii. Uvidime.

Co mě čeká dál?? 10.5.2010 jdu na CT vyšetření břicha a malé pánve a 17.5.2010 na onkologii. To se dozvím výsledky histologie z medoviny, výsledky z CT a uvidí se, co a jak dál. Do té doby mám klid :-) Už se těším na normální stolici :-)

Jo a dneska mi taky sundali sádru :-) Ale na power-yogu a kolo to ještě další 4 týdny nebude :-(

—————

Zpět