5,5 litru

18.05.2010 16:46

Dneska jsem od rána zvracela - všechno jídlo a pití, co jsem vypila a snědla hnedle letělo ven. Prostě jakmile mám vodu v břiše, žaludek mi nefunguje :-(

Na onkologii jsme se proto domluvily, že nebudeme píchat žádnou chemku. Vypustily jsme ascites - dohromady 5,5 litru vody. A víte co??? Udělalo se mi jí méně, než minulej týden. Objem břicha nedorostl do 105cm, ale jen do 97cm :-)

No a co se týče výsledků - tak ty zatím nemáme. Moje CT ještě nebylo popsané a nebylo vložené do počítače. Jsem domluvená s doktorkou, že jí zítra po 15:00 hodině budu volat, to už bude mít po schůzi doktorů, tak se prý poptá, kde to vázne.

Jsem napnutá jak struna - to víte, to zvracení mě děsí :-(

Na druhou stranu hnedle jak mě vypustili jsem mazala na oběd, hladová jak vlk. Dala jsem si polívku, snědla trochu salátu a vypila kolu (já, která tyhle vody vůbec nepiju :-) a úplně jsem cítila, jak mi to dělá dobře na žaludek. V Tescu jsem si koupila kuře na vývar a metelila odpočívat domů.

Jinak tento pátek odjíždím na prodloužený víkend do Měřína na Slapy - více na www.vzmerin.cz a vracím se v pondělí nebo v úterý. A věřte, že se móóćinky těším :-) Hlavně, že vypadnu pryč z domova, budu se svojí úžasnou kamarádkou Zdenkou (mojí mecenáškou :-) a nebudu muset na nic myslet.

—————

Zpět