Brečím

13.04.2010 11:48

Dneska to nebudou dobré zprávy, bohužel...

Doktorka mě poslala na ultrazvuk a prokázala se voda v břiše, která je asi způsobena metastázemi v pobřišnici (nebo těmi vaječníky). Navíc se objevil nádor i na druhém vaječníku :-( II. linie nezabrala a ani nezabírá :-(

Resumé tedy zní: odklad chemoterapie zatím na neurčito (po nějaké době se k ní vrátíme), radovat se z toho, že nemám větší bolesti a vypuštění vody z břicha punkcí, kterou provedeme zítra ve 12:45 hod.

Hold, karcinom žaludku je hodně těžká rakovina, adenokarcinom nám minulý rok v létě zareagoval na chemku výborně (určitě si pamatujete, jak jsem psala, že na PETu nesvítím :-) a pak se zbláznil a přestal reagovat. Ta svině mě chce porazit.

Víte ale co? Já se nemůžu vzdát, když už rok bojuji. Tak hold dopřeju tělu klid, nebudu brát chemku a budu se chovat, jako že mi nic není. Zkusím ji porazit vnitřním přesvědčením, když už ta chemka nepomáhá :-( Třeba to vyjde, ne? Játra napadený nemám, žádný jiný orgán taky ne a vaječníky nejsou pro život zase tak důležitý.

Ze všeho nejvíc bych si teď přála mít nějaké peníze navíc, abych mohla jet na měsíc někam do lázní a zrelaxovat. Jenže jak už to tak bývá, tak ani zakázky (práce) se ke mně neženou :-(

Připadám si jako žebrák. Nemocnej žebrák :-( skoro se mi chce napsat umírající žebrák :-(

JENŽE NADĚJE UMÍRÁ POSLEDNÍ. BOJUJI. A BUDU I NADÁLE PSÁT DENÍK. BAVÍ MĚ TO :-)

Jo a jedna čtenářka mi napsala: "Jeden moudrý jogín, bohužel jméno nevím, řekl, že život je jedna velká škola a dává nám zkoušky, které musíme složit. Ty dobře zvládnuté, nás posunou dál, a ty nezvládnuté, se musí zvládat znovu a znovu, až je také úspěšně zvládneme."

Píšete mi tolik mailíků, pište dál. Jak tady, tak osobně na mail. Na maily odepisuji, zde na vzkazech nechávám prostor pro Vás.

 

—————

Zpět