Charitní ošetřovatelská služba

16.06.2010 10:42

Objevili jsme s rodinou u nás v Příbrami tuto pečovatelskou službu a rozhodli se využít jejich servisu - více na www.charita-pribram.cz.

Víte, mám veliké bolesti, po ránu brečím jak malé dítě. To zvracení (spíše dávení) mi dává zabrat. Veškerá spolupráce se to domluvila přes praktickou doktorku, která se tady za mnou i zastavila a píchla mi alespoň Torecan v injekci. Moje obě dvě doktorky jsou spolu v kontaktu a dělají pro mě maximum. Zacož jim děkuji. Mám opravdu štěstí na doktory a vážím si toho. Vlastně jsem šťastná jak blecha :-)

Přemýšleli jsme o kapačkách, případně i morfiu. Zatím jsem dostala silnější náplasti (Durogesic 25 mikrogramů/h), dneska si je v 17:00 hod vyměním za ty, co jsem měla doteď. Zbytek se uvidí.

Nicméně den za dnem je horší, žaludek cítím čím dál tím víc. Je to prostě hukot. A celej den jen ležím. V noci moc nespím - nechápu to - i když si vezmu prášek na spaní - za tři hodiny jsem vzhůru a čučím. Takže na noce se opravdu netěším :-(

Každej den mám u sebe rodinu, není minuta, abych tady byla v bytě sama doma. A ani nevíte, jak mě to uklidňuje. Sice vím, že je to všechny zraňuje mě takhle vidět, ale já si to užívám jak malý dítě. Potřebuji tu rodinu kolem sebe.

Vím, že to moc veselé zprávy nejsou....myslete na mě, piště mi (přes mobil jsem na stránkách několikrát za den). Zatím pá.

 

—————

Zpět