Jsem zpět

24.05.2010 11:45

Ale povím Vám, byl to hukot. Začala jsem zvracet několikrát denně. Už jsem v takové fázi, že nemůžu nic sníst. Vůbec nic. Všechno jde do půl hodiny pryč. Chudák kamarádka Zdeňka - věřím, že to musel být zážitek, vidět mě pořád nad mísou.

Pupek mám zase pěkně narostlý, na to, jak jsme vypustili o litr méně vody, se mi břicho neskutečně rychle zalilo vodou. Normálně bývám do neděle bez bříška, ted už ve čtvrtek jsem měla pupíno.

Zítra jdu tedy na punkci a opět budeme s paní doktorkou rozebírat co a jak. Přece jenom několikrát denně zvracet není nic příjemného. Ach jo..........

No a víte kolik vážím? I s tím nafouknutým břichem mám 77 kg. Když si vezmu, že v sobě nosím cca 8 litrů vody - tak mi ta váha neskutečně klesá dolů :-(

Ale jinak byl Měřín úžasnéééééj - měli jsme nádherný počasí, leželi na trávě a poflakovaly se, nic nedělaly. Caesárek si to taky dost užíval. Vzala jsem si s sebou foťák a věřte, že jsem neudělala ani jednu fotku. Hihihihi, jak vtipné, co???

—————

Zpět