Lepší nálada

17.06.2010 12:05

Dneska jsem se totiž vyspala bez prášku na spaní, asi proto, že mám ty silnější náplastě. Hned ráno přišla sestřička z charity, napíchla mi izotonický roztoj (0,5l) a ten mi dvě hodiny kapal do portu.

K snídani jsem snědla lučinu a k obědu výbornou pórkovou polévku, kterou mi poslala tchýně :-) Mňááám :-) A zvracela jsem zatím jen jednou ráno v těch 8:30.

Jo a včera mi mamka uvařila zelňačku, to jsem se taky nabaštila :-)

Dneska mám výbornou náladu, dokonce jsem si mohla i chvilku číst - chápete to?? Co s Vámi udělá pořádné vyspání a fízák do těla :-) Tady u nás v Příbrami jsou tak úžasní lidi v tom lékařském prostředí. Všichni na mě myslí, všichni mě pozdravují - cítím se ÚŽASNĚ!

Manžel zvládá zkoušky, včeral udělal jednu na jedničku :-) a dneska ho čeká další. Tak se pořád učí. Klobouk dolů, jak to zvládá.

—————

Zpět