Odvoz do nemocnice

01.06.2010 20:31

Určitě všichni čekáte na aktualizaci blogu..... Nebudu Vás napínat, neboť mi byla svěřena důvěra a mám se s Vámi podělit o dnešní "zážitky"....  Dnes dopoledne jsem Pajíčka odvezl do nemocnice. Příjem probíhal celkem drsně..... když sem viděl jak je Páje špatně, tak mi 10 minut čekání v čekárně plné lidí přišlo jako věčnost, nicméně potom už šlo vše celkem rychle a personál nemocnice se z plných sil snažil. Po příjezdu na III. chirurgickou ambulanci jsem Pajíčka na pokoji uložil do postele, vyndal její věci do skříně a ještě u ní seděl asi 20 minut, potom už jsem bohužel musel na zkoušku do školy, tak nevím co probíhalo dál.... Když jsem skončil ve škole volal jsem Páje a ta mi řekla, že  sondu do žaludku kvůli stravě nedostane.... Zítra "mojí", "naší" bojovnici Páju čeká nějaké vyšetření a podle toho se uvidí dál.... víc informací nevím. Zítra by už měla mít Pája notebook a internet u sebe, tak když bude mít sílu určitě se s Vámi podělí o další "zážitky". 

Na závěr bych Vám všem chtěl poděkovat za podporu, vzkazíky, přání atd..., které Páje hoooodně pomáhají!!!

Děkuji Vám

Manžel Richard

—————

Zpět