Opět 6,5 litru

12.05.2010 17:05

Tak dneska byl vážně šrumec - dopoledne na onkologii, odebrat 6,5 litru tekutiny z břicha, chvátat domů, vypít kontrastní lástku a honem do druhý nemocnice na CT.

Kdo jste byl na CT, tak víte, jak je kontrastní látka "dobrá", takže poté, co jsem v rychlosti do sebe nalila půl litru vody mi bylo pěkně šoufl. Když jsem musela na CT zadržet dech, už mi to lezlo i krkem. Každopádně jsem se pořád držela, až do oběda. Šli jsme s manželem na oběd, já snědla pár lžic polévky, 2 vidličky rýže a už jsem si říkala - to není dobrý. Pak se mě manžel zeptal, jestli chci napít malinko nealko piva, ja kývla a do minuty jsem byla na záchodě a všechno vyblila. Včetně kontrastní látky. Děs!!! A to jsem je ještě ukecala, že ten poslední půllitr, kterej ti donesou těsně před ulehnutím, pít nebudu. Jediné co jsem se na CT dozvěděla, že vody mi zůstalo v břiše pořád požehnaně :-(

Hodně jsem i zhubla :-( mám dole tak 5-8 kilo. Za měsíc docela dost, co? Z pondělka mě bolej nohy z procházky s hafínem, známka toho, že mi odešly opět svaly.......... řeknu Vám, ta voda v břiše mi dává zabrat !!!!! Jsem z toho víc unavená, než z chemky :-)

Dneska jsme se s doktorkou domluvily na pokusu - píchnout chemoterapii přímo do břicha hned po vypuštění ascitu. Může se prý stát, že se ty metastázky v pobřišnici "leknou" (a nebo radši zhebnou :-) a přestanou vytvářet vodu. Ale není to 100%. Navíc tahle metoda se používá při karcinomu ovaria, ne při nádoru žaludku. U nádoru žaludku to není vyzkoušený (a taky jak by mohlo, že? Když většina pacientů umře dřív, než se začně vytvářet voda :-)

Jak vidíte, mám to opět veselý. Doktorka řekla, že tahle voda není standardní průběh.....jestli já se nevymykám už vážně všemu :-)

—————

Zpět