Pocity z natáčení

07.05.2010 08:55

Jsou jenom pozitivní. Paní Jílková je krásná temperamentní žena a udělala na mě dojem. Stejně tak i ministryně. To jsem si říkala, že ta politika tě naučí jednu krásnou věc - komunikovat a formulovat.

Ta hodina uběhla poměrně rychle, než jsem se nadála, byl konec. Za svoje vystoupení dostanu od televize honorář 1000,- Kč.

Už večer to bylo v archivu, takže jsem se kriticky skoukla a věru, nebylo to tak zlý :-) člověk by neřekl, jak jsem kur....nemocná, co???

No nic :-) na záznam se můžete podívat zde.

Tenhle víkend mě čeká seminář CESTA. Je to cesta do vašeho nejhlubšího vnitra, nebude to jednoduché, ale třeba ještě objevím nějaký ten blok, který prodlužuje moje uzdravování. Znáte Brandon Bays??? Moji oblíbenkyni? Více na www.thejourney.com nebo krátké povídání v češtině zde. Já už jsem CESTU jednou absolvovala minulý rok v létě (kdo čtete můj deník, tak víte:<>) o to více se těším na celovíkendový seminář. Bude to náročné, nicméně zapracovat na svém povědomí a připomenout si sebelásku je v tuhle chvíli to jediné, co chci dělat a v čem se prohlubovat. Obzvlášť když si připomenu, že chemka nezabrala a začala se mi dělat voda :(

Jinak Vám všem děkuji za mailíky, vzkazíky a za ohlasy na pořád Máte slovo !!!!

—————

Zpět