Posudek o invaliditě

08.04.2010 20:44

Dneska mi přišel od ČSSZ dopis o posudku o invaliditě s těmito informacemi:

Skutková zjištění, ke kterým orgán sociálního zabezpečení dospěl při posuzování zdravotního stavu a pracovní schopnosti pojištěnce:

Stp.paliativní přední gastrojejunoanastomose a resekci omenta 22.5.2009 pro adenokarcinom žaludku. Paliativní chemoterapie. Stp.operaci dělohy pro vrozenou vývojovou vadu v roce 2003. Stp.zlomenině pravého metakarpu vpravo 12/2009. Stp.zlomenině levého zápěstí 02/2010.

1) Jedná se o dlouhodobě nepříznivý zdravotní stav.

2) Je invalidní. Jde o invaliditu 3.stupně. Není schopna výdělečné činnosti za zcela mimořádných podmínek.

3) Den vzniku invalidity 22.2.2010.

Ten den vzniku mě malinko překvapil. Dali mi to zpětně, vlastně ode dne, co jsem zažádala. Takže přijdu o peníze z nemocenské. Ach jo.

Jinak břicho mám pořád nafouknutý a celý den cítím pichlavou bolest na levé straně. Asi to bude sám žaludek. Takže jsem dneska vyrazila na skoro 3hodinovou procházku se psem, abych ty bolesti zahnala. Ty mě totiž nedostanou!!!

—————

Zpět