Propuštění z nemocnice

03.06.2010 17:45

Dneska mě pustili z nemocnice. Prý to, že dokážu pořád ještě jíst sama přes žaludek, je dobrá zpráva. Zavedení sondy by můj zdravotní stav jenom zhoršilo, bohužel :-(

Pocit na zvracení k tomu bohužel patří, včetně té žluče, kterou zvracím. Dneska jsem ji zase kousek vyzvracela okolo 11 hodiny. Těsně před obědem.

Pan primář mi doporučil tekutou stravu - všechno mixovat. Tak jsme nakoupili hamánky a nechávám se krmit jako mimino :-) Po jídle mám vždycky takovou těžkou hodinu, kdy se přemlouvám, abych to nevyhodila :-( Není to vůbec jednoduché, to přiznávám. Pocit na zvracení, bolest žaludku a pálení žaludku cítím celý den v kuse :-(

Za každou chvíli, kdy nezvracím se raduji, a tak se radujte se mnou. Nevím, co mě čeká, nevím, co bude. Ale věřím :-)

PS - Lado z Chodova, napsala jsi mi krásnej dopis a přidala do něj talismánky. Toto gesto mě potešilo, o to víc po návratu z nemocnice.

PSS - Návštěvnost za měsíc květen dosáhla čísla 23 564. Jste úžasní!!! Děkuji za pozornost.

—————

Zpět