Rozhovor, natáčení a povídání

28.04.2010 15:16

A je to tadyyyyy :-)

Tenhle čtvrtek (29.4.2010) za mnou domů přijede ona úžasná redaktorka Vladislava Tomanová z Vltava-Labe Press spolu s fotografkou Aničkou a z našeho setkání vznikne můj životní příběh pro časopis Šíp. Kdy to vyjde, Vám samozřejmě nezapomenu včas sdělit. Na zítřek se mooooc těším.

6.5.2010 mě uvidíte v pořadu Máte slovo (který se vysílá živě ve 21:50 - více po kliknutí zde) s Michalou Jílkovou na téma stravování v nemocnicích. Co vím, měli by být přítomni ředitel motolské nemocnice a Dr. Sobotka (ten mě do pořadu doporučil, neboť zná moje stránky). Repríza bude 7.5.2010 ve 03:25 na ČT1.

A v neposlední řadě se bude 31.5.2010 ve 21:05 vysílat pořad Troufalka Pavla (který připravila Lenka Jaklová) na vlnách Českého rozhlasu 2 - Praha. Více zde.

Tak to vypadá, že květen bude hodně mediální. Všechny termíny budu připomínat :-)

Je to vlastně takové příznačné, neboť to je rok od diagnózy, rok od operace, 30. května mi bude 33 let......rok, co se mi totálně změnil život. A věřím, že to bude pokračovat. Nevzdávám to/se. JÁ CHCI ŽÍT!

A jak je mi dneska? Bříško se opět pomalu zvětšuje, ale mám pocit, že to nejde tak rychle, jako minule. Určitě mě před CT vyšetřením bude čekat ještě jednou punkce, aby na tom CT nebyla vidět jen samá voda :-)

PS - Vítku, tvé gesto mě mile překvapilo, nikdy jsem se na tebe nehněvala, od začátku jsem chápala, co chceš říct. Děkuji :-)

 

 

 

—————

Zpět