Středa

10.06.2010 08:48

Tak jsem nasadila prášky Neurol a na spaní Hypnogen a světe div se - já se vyspala, bez zvracení a dokonce jsem za celej den zvracela jen jednou - se mi tomu ani nechce věřit. Je to tedy na úkor toho, že jsem z těch prášků trošku jako pako, ale asi pořád lepší mluvit pomalu a pohybovat se jak pako, než zvracet.

K počítači usedám vždycky ráno, když zapisuji předešlý den, ale věřte, že Vaše diskuze čtu přes mobil. Chtěla jsem Vám napsat následující.

Vážím si toho, že mi posíláte penízky a berete to jako formu poděkování za moje stránky. Věřte, že to není potřeba. Sice jsem ještě nedostala žádný invalidní důchod a jsem bez vlastních prostředků, ale mám štěstí na úžasné lidičky, takže peníze díky nim mám.

Co dále napsat, co si tak pamatuji z diskuzí......

Takže:

Nutridrinky zkouším pít, ale když jednou vyzvracíte nutridrink, už se Vám znovu moc dobře nepije - je to o velikém přemlouvání.

Začala jsem cucat hroznový cukr.

Dělá má dobře zamražené ovoce (meloun, jahody), to studené mě příjemně chladí.

Požádala jsem o radu doktorku Cajthamlovou přes její stránky, jsme propojeny přes skype - čekáme na správnou chvíli, kdy se spojit. Třeba mi dokáže poradit, co jíst.

Zatím se řídím tím, na co mám chuť. Nechci strávit zbytek života tím, že něco musím - prostě mám chuť na nanukáč, tak zbaštím nanukáč.

Marjánu mám doma, jednou jsem si udělala čaj, ale to je o ničem :-) nehodlám v tom znovu pokračovat, vzhledem k tomu, že se THC váže na tuky a ne na vodu.

Někdo komentoval výši mojí nemocenské (která už skončila 20.4.2010) - pracovala jsem jako manažer, vedla lidi a stojím si za tím, že plat odpovídal zkušenostem. Díky své vlastní píli jsem se vypracovala nahoru a jsem na to náležitě hrdá. Stálo mě to hodně sil a první rok nemoci jsem mohla existenčně fungovat.

Zatím to vypadá, že Neurol mi pomohl omezit zvracení. Teď nemusím přemejšlet nad tím, jestli mám zvracet, či nikoliv, teď to mám ještě omezenější :-) spát či nespat :-)

A na závěr fakta - nějaká další léčba? Paliativní chemoterapie není kurativní chemoterapie. Kdyby mi doktorka nějakou chemku navrhla, odmítnu jí. Jsem na to moc unavená. Nehodlám svojí úžasnou onkoložku měnit a konzultovat můj případ s někým jiným. Ona sama ho konzultuje po celé ČR a udělala pro mě všechno. JE PROSTĚ SKVĚLÁ !!!!

 

9.6.2010      
8:00   lučina s kouskem housky  
    nutridrink juice style jahoda  
10:00   zmražený jahody  
11:10   brokolicová polívka  
13:00   kousek brambory, kuřete  
    okurkový salát (5 lžic)  
13:30   okurkový salát (5 lžic)  
14:00   kousek housky  
15:30   houska s paštikkou  
16:15   nanukáč  
17:30   zmražený jahody  
18:45   brokolicová polívka  
19:45     zvracení velkého množství oranžové vody
20:20   houska s paštikou a máslem  

 

—————

Zpět