Víkend

14.06.2010 09:53

Tak máme za sebou víkend bez jakýhokoliv posunu. Rozhodla jsem se, že si ještě nalepím náplast, takže teď v kombinaci s Neurolem budu asi usměvavá :-)

Se zvracením je to tak, že tak 3x denně se vyzvracím, nejhorší to je ráno, po noci, ta tmavá hořká žluč. Blééé.

Několikrát denně si čtu Vaše vzkazy tady na stránkách. Jsou tak nádherný, tak mě to hřeje na srdci. Jsem v tu chvíli šťastná :-)

Možná mám jednu dobrou zprávičku - je pondělí a ascites v břiše se mi zatím neudělal :-) pořád vypadám jak v propadlišti dějin :-)

Slíbila jsem Vám fotečku, ale začíná mi to připadat morbidní, fotit si sem anorektické nohy, hihihihi. Takže asi žádná fotečka nebude.

Taky jsem dostala obraz z Holandska, který byl namalován přímo pro mě. Představte si, že sem přijeli holandští partneři, od kterých dovážíme se známými to spodní prádlo, a ten exportní manažer mi přivezl od jeho ženy namalovaný obraz. To mě tak potěšilo :-) Kdo se chcete podívat na její obrázky klikněte sem.

A já jdu zase odpočívat a brzo se ozvu. Papá

—————

Zpět