4 litry

23.04.2010 17:06

Dneska to bylo drsnýýýýý, ale mám to za sebou. Vytáhli jsme 4 litry. Ale ta procedura :-) Musela jsem do nemocnice na Internu, odtamtuď mě poslali na JIP oddělení a tam se doktor převlékl do pláště, do rukavic, udělal mi sono, zjistil, že tam ta voda opravdu je, že mám nezvětšený a krásně čistý játra a slezinu (to je supéééér)!!! :-) a že se do toho tedy pustí.

První napíchnutí se nepovedlo, tekutina netekla :-( Takže mě napíchl podruhé, to už byla vetší jehla, do které provlekl nějakej drátek a ten mi nastrkal do břicha. A pak nekecám, přes dvě hodiny u mě seděl a stříkačkou mi vodu vytahoval. Opět měla jantarovou barvu :-) tedy bez krve - mám takovou radóóóóóst.

Pana doktora jsem doslova ukecala na 4 litry. Chtěl skončit u třech:-) On mě pak ukecal na výživu a nechali mi vykapat 0,5 litru infuze do portu.

Břicho mě dost bolí v okolí vpichu (jako kdybych cvičila lehsedy), ale jinak pohoda. Dokonce i tlak jsem měla 120/80 - naprosto ukázkový :-)

Takže paráda, čeká mě krásný víkend bez bolesti a budu si jej náležitě užívat. V sobotu večer mě čeká pařba u známejch :-) nakoupeny jsou lahve vína, tequila, pivo, budeme jíst tatarák a prostě se bavit :-) JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍ.

PS - na váze mám o 0,5 kg méně. Vážím 77,4kg. Pevně věřím, že to souvísí s tou vodou a ne s tím, že jsem začala kvůli nemoci hubnout! To fakt ne.....

PSS - opět musím napsat poděkování. Zvedla se vlna solidarity a přišlo mi od Vás pár penízků a dárků :-) Nejdříve mě to dost překvapilo, to víte, když je to celej život obráceně, je to najednou těžký to přijímat sama za sebe.....Vím, že Vám to udělá radost, že si budu moct něco koupit, něco zaplatit, a tak to s pokorou přijímám a moc Vám za to děkuji. Je krásné, že jsou mezi námi pořád ještě lidi, kteří mají srdíčko na svém místě :-) a pomáhají, jak se dá, a jak umějí, a jak je to těší.

 

—————

Zpět