Jste všichni supéééér, vážně jo :-)

16.05.2010 14:13

Hlavně mě baví Vaše diskuze, které se tady vždy rozpoutají po příspěvku vloženém od někoho, kdo vůbec nechce útočit, jen napíše to, co si myslí, nebo slyšel.

Chci k tomu říct jen tolik - já vím, jak jsem težce nemocná :-( žiju s tím každý den. Mohu s čistým svědomím prohlásit, že negativní zprávy mě rozhodí na chvilku - popláču si, spadnu do bahna, kde se pořádně vyválím - ale odrazím se a jedu dál - já takhle funguji celý život :-)

Jsem vděčná za každý názor, který je na moje stránky napsán. Byť je hnusně pravdivý a někdy to vypadá, že mi má ublížit. Nicméně ja VÍM, že mi nikdo ublížit nechce! Možná to je moje interní utopistické přesvědčení, ale mě dělá dobře věřit v dobro lidí :-)

Proto lidičky pište, vyměňujte si názory, sdílejte se mnou Vaše pocity.

PS - Dostal se mi do rukou jeden zajímavý leták z onkologického ústavu v Brně - je to o alternativních doplňcích ke klasické léčbě - je naprosto úžasný a nejvíce se mi líbí tato věta:

Jedním z důležitých faktorů onkologické léčby je pozitivní myšlení pacienta. Pozitivní myšlení ani víru ve svoje vyléčení nelze člověku naprogramovat, nebo přikázat, k tomu se musí každý pacient propracovat sám svou vlastní cestou a způsobem, který je pro něj co nejpřirozenější.

Celý leták naleznete po kliknutí zde.

 

—————

Zpět