Máte slovo - 6.5.2010 ve 21:45

05.05.2010 16:15

Je to na 100% - právě mi volali z produkce, pak mi volala i sama Michaela Jílková a potvrdily jsme si ten zítřek. Vydávám se do diskuzního pořadu Máte slovo, který poběží na ČT1 ve 21:45. Bude se debatovat na téma nemocniční strava. Jsem Pája veliká bojovnice, takže určitě budu mít hodně otázek na ministryni zdravotnictví a další hosty. Bohužel už teď vím, že ředitel motolské nemocnice se nedostaví, časově to nestíhal. Za veřejnost tam se mnou bude ještě jedna paní, pacientka, která má parkinse. Už se opravdu moc těším. Máme dorazit na 20:30. Manžílek mě tam veze.

Dneska mi taky přišel ke schválení text od redaktorky Vlaďky Tomanové se Šípu, a ten až si přečtete, budete brečet. Ta ženská ho tak krásně napsala, tak procítěně, dojemně. Jdou tam vyčíst všechny moje pocity. No prostě, když někdo umí, tak umí :-) O čísle, ve kterém tento příběh vyjde, Vás budu samozřejmě informovat.

Břicho se zvětšilo na svojí obvyklou velikost, za noc jsem tak 3-4x vzhůru, ty bolesti jsou úděsný. Ještě že jdu zítra na punkci. Vůbec se netěším na tu 6cm svini (jehlu), ale ta úleva, která se dostaví hned po tom, onu bolest při vpichu přebije.

Včerejší koncert Dagmar Peckové byl zážitek :-) hlavně v tom, že jsem seděla v první řadě přímo pod ní, takže jsem celou dobu viděla jen její sukni a lodičky :-) místo obličeje měla odkládací stolek na noty :-) hihihihi

—————

Zpět