Nevolnostní jídelníček

05.06.2010 10:15

Jedna čtenářka mě přivedla na nápad psát si "nevolnostní jídelníček" (jak ho sama nazvala :-)) a já to přijala za své. Přijde mi to jako dobrá idea, třeba se dá vypozorovat, kdy a jak zvracím a to jídlo případně upravit.

4.6.2010      
8:45   lučina  
10:05   3 lžíce banánu je mi divně
10:55   vycucána kostka ledu je mi pořád divně, jdu si lehnout do postele, neboť od rána jsem na počítači
11:30     zvracení žaludečních šťáv
11:45   půlka Hamé  
13:55   2x smetanito sýr  
15:30     zvracení šťáv a sýrů
16:00   půlka Hamé  
17:00   polárkáč  
18:40   půlka Hamé  
23:30     zvracení žaludečních šťáv

Jo a budu to vkládat zpětně, takže ode dneška se můžete těšit na denní příspěvky na mém blogu :-)

Jo - taky se mě ptáte na váhu - současná váha je 68kg, mám dole 10 kilo za měsíc. Jakmile se časově potkáme s manželem, hnedle se nechám vyfotit v plavkách, abyste tu anorektickou krásu viděli :-)

Dále chci říct, že v rubrice Napište mi nechávám prostor pro Vás a většinou na vzkazy nereaguji. Pokud ano, mají v políčku OD vyplněno ODE MĚ. Nicméně je všechny poctivě čtu a raduji se z nich. Dělají mi ohromnou radost. A baví mě, když se rozpoutávají i diskuze.

Nevím, nakolik pro Vás bude záživné číst nevolnostní jídelníček každý den, ale aspoň mi budete zase o kousek blíže.

PS - V nemocnici mi vypustili mezi 6,5-7 litry ascitu. Klasika. Tentokráte se mi bříško nafukuje rychleji a dneska už jsem ve 4.měsíci :-)

—————

Zpět