Setkání s hadem

25.04.2010 20:04

V rámci ozdravného pobytu u kamarádky Zdenky, jsme se vydali na procházku do Prokopského údolí, kde měli hada, kterého půjčovali na krk. A tak jsem se překonala, a poprvě ve svých 32 letech si sáhla na opravdickýho hada a měla ho na krku. Ale přiznám se, moc dobře mi z toho nebylo :-) Vznikla z toho fotečka, kterou jsem vložila do Fotogalerie - fotky z nemoci. Vlásky už mám 5 cm dlouhé a začali se mi kudrnatět. Hihi, ano, mně, která měla celej život hřebíky, se kudrnatí vlasy.

No a abych opět nevyšla ze cviku, bříško mi vydrželo krásné jen v sobotu, dneska už se mi zdá, že se opět pomalu nafukuje. Mi to přijde jak naschvál - vypumpuji vodu z břicha a ona se tam honem rychle udělá znovu. Jako kdyby tam byla potřeba!!! Mrcha jedna.

Jo a jedna úžasná čtenářka Jana Z. z ostravského kraje mi poslala ostropestřecový olej. Když jsem uviděla tu obrovskou sklenici se zrníčky uvnitř :-) řekla jsem si, že mě čeká pořádná jízda. Je to na vyčištění, tak uvidíme :-)

Jo a když už jsem u těch darů, tak další úžasňačka Lenka mi donesla Ovosan :-) dělám jí radost a jím ho.

Sama bych si tyto prostředky nekoupila, nicméně si vážím péče, kterou mi obě kočandy věnují, tak to poctivě baštím :-)

—————

Zpět