21.5.2009 - nástup do nemocnice

21.05.2009 11:00

Dneska jsem nastoupila do nemocnice. Po obědě se za mnou zastavil pan doktor Pročke, u kterého je domluvena operace, aby mi vše vysvětlil. A co mě tedy čeká??

Jmenuje se to totální gastrektomie - tj. odstranění celého žaludku.

Zítra jsou přede mnou dvě operace, já jdu jako třetí. Poté bych měla být celý víkend na JIPce.

Prý se probudím: se sondou v nose, s drenážemi z břicha, s cévkou na čůrání, s napíchnutou hadičkou v zádech (epidurál)

7 dní nebudu moct vůbec jíst, jen výživu přes nos.

Jizvu budu mít od hrudníku směrem k pupíku.

18:15 - právě jsem se vykoupala :-) a mám za sebou už tři klistýry :-) to je vážně zážitek. Litr dovniř zadečkem a pak 15-25 minut na záchodě. Myslím, že díky měsíčnímu hladovění jsem měla asi ten nejlehčí průběh. Jsem na pokoji se slovenkou Zuzkou, která jde na operaci žlučníku a třetí postel je prázdná. Za chvíli mi přijdou dát kapačku....mám takovej hlad, že bych vraždila :-)

—————

Zpět