2. chemoterapie - odpojení

20.07.2009 15:28

Tak jsem dneska byla na odpojení. Požádala jsem doktorku Jakešovou o moje složení chemoterapie - obrázek jsem vložila do Fotogalerie - fotky z nemoci.

Také jsem se ptala za zařazení do nějaké studie - tak jestli všechno půjde dobře, mohla bych se jedné zůčastnit pod vedením Masarykova onkologického ústavu v Brně, na kterém se naše nemocnice v Příbrami bude podílet. Teď jsem prý ale v první fázi, takže se mě ještě účast netýká, teprve až skončíme první léčbu (dávku). No, uvidiíme, co z toho bude....

Jóóó a paní doktorka mi dneska řekla, že já se vyléčím :-) že to dobře dopadne - moc mě to potěšilo, že byla takhle upřímná :-)

Teď mám do 27.7.2009 klid a relax, pak jdu zase na kontrolu krevního obrazu. Od 6.8.2009 budeme na Slovensku na dovolené u naší Zuzanky a Maťa :-) Další a poslední kolo 1.cyklu chemoterapie bude po návratu z dovolené.

—————

Zpět