2. chemoterapie - víkend

19.07.2009 09:04

Já už ani nevím, co psát :-) vše je v pohodě, víkend krásnej, suprovej - jsem úplně v pohodě. Už mi hodně vypadaly vlasy na temeni, taky to je asi podpořený tím, že jsem si spálila šišku a ty mokvající strupy mi moc nepomohly :-) hihihi, a vypadá to, že už mi nechtějí růst ani chlupy na těle a začaly mi padat řasy na spodních víčkách. Menstruaci jsem taky nedostala...

Caesar se ze PÁ na SO ani jednou nevykadil a nevyčůral vedle, tak jsem koukala jak blázen :-) o to víc si to vybral během celýho dne :-( jak v SO pršelo, nehchtěl jít ven a sral, kudy chodil :-( a taky tu byla návštěvka a on se rozparádil :-)

No a v NE - jsme šli ráno ven - kadil, čůral, pak jsme přišli domů a hodil bobana znovu - prostě je to o nervech, důslednosti, a hlavně pořádně vykárat, jak já říkám - pořádnej céres :-)

Do fotogalerie - fotky z nemoci jsem vložila vyfocenou "baxterku", abyste věděli co to je, jak to vypadá a z čeho že to vlastně ta cytostatika do mě kapají (jen dovysvětlím, že v lahvi je balónek, který pomalu 5 dní uchází (až se z něj stane vyfouknutá trubička) a ten pouští ty jedy přes kanylu do portu).

 

—————

Zpět