2. chemoterapie - 1.den

15.07.2009 16:14

Tak jsem dneska dostala druhou dávku, v nemocnici jsem byla od 7:45-15:45, pak dostala "baxterku" domů na 5 dní a hurá do toho.

Zatím mi nic není, akorát začínám tu platinu ze sebe cítit. Odchází kromě moči i potem a má takovou specifickou vůni.

Do fotogalerie - fotky z nemoci jsem vložila fotečky zapíchnutého portu :-) abyste věděli, jak to vůbec vypadá.

Caesar byl doma od 7:30 sám, a když přišel manžel domů, nestačil se divit :-) Ráno dostal vylágoš, že vzteky večer zničil kytku, tak teď odpoledne si to zopakoval. A všechno naschvál. Asi se z něj stává závislák na nás a když nejsme doma, mstí se. Jsem zvědavá, kdo vyhraje, neboť tohle na nás s manželem neplatí. Myslím ty jeho smutný oči ala "já nic neudělal, já malinkej, blbej..." :-)

 

—————

Zpět