2-leté přežití pouze 11,5%

20.09.2009 13:55

Dlouho jsme se nevěnovali žádným faktům a číslům. Mám takovou vlastnost - vědět o své nemoci co nejvíce, abych nebyla zaskočená a mohla být pořád pozitivní - a tak neustále searchuji internet a čtu si o adenokarcinomu žaludku.

Dneska jsem objevila zajímavou studii o přípravku, který mám i já v mém složení chemoterapie - Taxotere.

V ní se píše následující: ...výsledky studie tedy prokázaly, že dvakrát více pacientů, léčených v režimu s přípravkem Taxotere® přežilo (18 procent), ve srovnání s pacienty, kteří byli léčeni pouze standardní terapií (9 procent) po dobu následujících 23 měsíců...

Tato zpráva je z roku 2005. Co jsem zatím objevila v angličtině na internetu, tak se studií žaludku zúčastňuje v průměru okolo 150 pacientů a některé studie trvají i 4 roky.

To číslo přežití je táááák drsnýýýý :-( ALE MUSÍM VĚŘIT, ŽE JÁ BUDU V TĚCH 11,5% A PŘEŽIJU, ŽE JO?????

Pokud byste měli zájem o přečtení této tiskové zprávy vydané firmou Sanofi-Aventis, klikněte sem.

 

—————

Zpět