22 820 stránek

01.10.2009 13:23

Tolik jste si jich za měsíc září přecetli. Návštěv mi hlídací agent nahlásil 2761 :-) to jste mě potěšili, ani jsem nečekala, že Vás bude tolik. Vychází to 8 stránek na jednoho člověka, což jsou přečtený skoro všechny důležitý stránky, které tady jsou.

Děkuji Vám.

Dneska ráno se mi ozval žaludek, tak jsem opět najela na Torecan a baštím ho s radostí. Hlavně abych nezvracela. Kdo jste bral chemku, tak mi určitě potvrdíte, že po dobu chemoterapie máme žaludek jak po opici :-)

Dneska už máme za sebou 2 hodinouvou procházku s Caesárkem v lesích a teď hafíno spí a já připravuji jídlo.

Jo a představte si, že mi včera Caesar vytrhl jehlu z portu - kur... to byla ale bolest :-) a pak přesvědčit manžela, aby mi to do kůže propíchnul znovu. Bylo to těžké pro oba dva, já brečela, Richard byl nervózní.....No já opravdu můžu psát romány :-)

PS - ale napíchnul mě manžel dobře, protože baxterka uniká, tak jak má :-)

—————

Zpět