2962

24.02.2010 14:44

Tak tohle je počet lidí, kteří se včera přisli podívat na stránky. Samozřejmě tomu pomohl článek na idnes.cz.

A tolik mailů a vzkazů jsem dostala. Děkuji Vám z celého srdce. Na maily jsem všem odpověděla, na vzkazíky zde na stránkách neodpovídám tak často a je to z toho důvodu, že mám nějaké omezené místo na serveru a tak radši nechávám prostor Vám.

Čestně však mohu prohlásit, že moje nejoblíbenější stránka je práve Napište mi a několikrát za den se na ní podívám i přes mobil, když odpočívám třeba v obýváku. Kdykoliv máte chuť mi tam nechat vzkaz, udělejte to. Dodává mi to tolik síly a energie, opravdu jo.

Zítra jedu na dotáčku do Českého rozhlasu Praha, tak doufám, že se to podaří a pořad Troufalky brzy odstartuje díky úžasné Lence Jaklové. Jakmile budu znát termín, budete první, kdo se to dozví.

Jó a abych nezapoměla, dneska má Caesar narozeniny, je mu 10 měsíců. Hned ráno v 8:30 byl na 2 hodinové procházce s krásnou pitbulkou Ayirou, která se kolem něho motala, tanečky dělala, frndu nastavovala, upozorňovala na sebe všemožnými způsoby, ale náš hafíno radši ty klacky :-) Však taky po chvíli zjistila, že když přinese klacek, Caesar zareaguje a snaží se jí klacek sebrat, tudíž si jí všímá :-) Ale opravdu jen chvilku :-) Pakouš jeden. Ještě se vždycky tak podíval, takovým tím způsobem - "Co chceš, ty jedna bláznivá fenko :-)"

 

—————

Zpět