4. chemoterapie - odpojení

15.09.2009 20:17

Dva dny po odpojení nemám ani průjem. Mohu s přehledem říci, že 4.dávka je pro mě dávkou nejlepší :-)

Mám za sebou nádhernej zážitek :-) Byla jsem na povinné návštěvě u zubařky, kde mi spravovali zoubky, abych je měla na svatbu krásně rovný a bílý, a jako dárek na další bojovnou cestu jsem od nich dostala 2 vyvrtané kazy zdarma. Mně Vám to tak dojaloooo, zanechalo to na mě dojem, tento druh ušlechtilosti.... A protože vím, že jsou čtenáři mých stránek, tímto jim velice děkuji :-) a slibuji, že se za půl roku zase ukážu :-) snad už se zprávou, že jsem vyléčená :-)

Další skvělou infomrací je, že po dlouhé době jsme nechali psa doma 6 hodin a světe div se, nic neudělal :-)

Také jsem měla tu čest seznámit se s jednou paní léčitelkou (Zójou) a mile mě překvapila. Tímto dnem se stávám její klientkou a budeme pracovat (jestli se to vůbec ještě dá :-) na mojí nemoci.

Chci Vám všem říct, že jsem ráda, že čtete tyto stránky a necháváte mi tam nádherný vzkazy. I když na ně neodpovídám, vím, že je čtou i ostatní kromě Vás, co jste mi zrovna napsali a tak o sobě všichni víte :-)

 

 

—————

Zpět