6. chemoterapie - napojeni

21.10.2009 18:56

Dneska jsem si došla pro další dávku cytostatik :-) byla jsem v nemocnici az do třech hodin. Ještě před napíchnutím jsme si s doktorkou povídaly o těch CT vyšetřeních.

Rozebíraly jsme poslední dvoje výsledky CT a doktorka mi vysvětlovala ty rozdíly. Je to hodně zajimavý - tak čtěte:

1) Na CT ze dne 7.9.2009 se ukázalo, že mám zvětšený vaječnik (byl použitý termín "veliká masa to byla", a potvůrky v malý pánvi.

2) Na CT ze dne 13.10.2009 prý žádný zvětšený vaječník nebyl, a ani metastáze v malý pánvi. Ale že může říct, že to ten Krukenberg byl, ale že nerozumí tomu, kam zmizel a hlavně kam zmizely metastáze z malý pánve....

3) Že musím mít na vědomí, že jsem pořád vážně nemocná.....

4) Mám hodně agresivní typ nádoru, který rychle roste, ale zároveň velice rychle reaguje na chemku a mizí.......

5) Konzolium lékařů bylo hodně překvapené a prý nevěděli, co na to říct. Že se s tím ještě nepotkali, s takovou záhadou :-)

6) Že těch pacientek v mým věku, se stejným nádorem, moc není, že to nemají s kým porovnat a tudíž neumějí plno věcí vysvětlit. A hlavně nemůžou říct dopředu, co bude/nebude.....

No jak vidíte, každá moje návštěva na onkologii je jedním velikým překvapením :-) Uvídíme, co bude za měsíc, za další měsíc, atd.

Paní doktorka mi teď jede na měsíc na dovolenou (myslím, že do Nepálu) a já tak budu na chvíli přerazená k jiný. Necháme se překvapit, jaká bude :-)

Od Vás budu ráda, když na mě budete myslet, a budete mi sem psát :-) Miluji Vaše vzkazíky :-)

PS: Dneska jsem neměla tak dobrý výsledky bílých krvinek :-(, ale protože vypadám k světu, tak jsme přesto chemku nasadily a já si začnu Neupogen píchat o den dřív, aby se mi hlídači vytvořily rychleji.

 

—————

Zpět