6. chemoterapie - odpojení

26.10.2009 17:26

Dneska to bylo u doktorky na dlouhé lokte. Jak jsem psala, moje doktorka je na dovolené, takže na celé onkologii ordinovala pouze jedna lékařka. Dorazila jsem na odpojení v 8:00 a odcházela jsem v 11:00. A to jen díky tomu, že mě sestřičky znají a věděj, že jsem víceméně v pohodě a kontrolu F2F u doktorky nepotřebuji a tak mi domluvili odpojení, aniž bych tam musela x dalších hodin čekat. 

Když jsme dávali heparinovou zátku, měli jsme malinko problémy, do portíku to neteklo, tak jak mělo, tak mě museli napíchnout nový port, aby do mě Alloxi a Heparin sestřičky vpravily.

Odpoledne jsem šla s Caesárkem na 2 hoďky ven, už se nemohl dočkat :-) O víkendu mu bylo 6 měsíců, ale pořád je to malý pako.

Tenhle týden nás čeká plno akcí :-) jednak návštěva u Denisky, Martina a Terezky v Českým Brodě, pak návštěva u babi a dědy v Petříkově a pak návštěva v Českým Krumlově u kamarádky Petry a jejího muže Justina, se kterou jsme strávily nejlepší léta ve Větřní :-) kde jsem až do 16-ti let bydlela. Do toho si vystřihnu návštěvu v Praze, kde se potkám s kamarádkou Lenkou, Zdenkou a Maruškou :-) Jo a taky samozřejmě kino s bráchou :-)

To víte, už jsem zase odpojená, plná elánu do života a tak hurá do toho :-)

—————

Zpět