7. chemoterapie - napojení

11.11.2009 18:22

Dneska jsem dorazila do nemocnice na 9:00 hodinu a na postel se dostala v 10:00. Moje návštěvka hnedle začala dramatem, netekl mi port!!! Krev se natahovala do stříkačky, ale obsah stříkačky nešel vpravit do portu. Dokonce z podtlaku to z jehly vystříklo a já měla mokrý tričko. Nezbývalo než jehlu vytáhnout a napíchnout mi znovu kůži. No a představte si, že chyba byla ve výrobku - špatná jehla, nebyla průchozí.....hihihihi, tohle že se prý stává v 0,001% :-) no a řekněte, to bych nebyla já, abych byla takhle výjimečná, že???

Doktorka taky dneska udělala větší kontrolu pohmaty na břiše, uzlinách, atd - nikde nic. Žádná bulka, žádný nafouknutý břicho a dokonce to vypadá, že jsem zase přibrala :-) na váze doktorky jsem vážila 77,6 kg a tak se musela upravit dávka chemoterapie. Jsem zvyklá se vážit po chemoterapii na svý váze doma, takže v ponděli 16.11. Vám řeknu, jak to s tou váhou doopravdy je :-)

Dnes taky na chemoterapii dorazil pán, který má tu samou diagnózu jako já - ale to byla katastrofa - 45kg, nafouknutý břicho vodou, prý nemůže jíst, zvrací, nepije....Typovala jsem ho mezi 50-60 lety........ Povím Vám, vidět takhle na vlastní oči někoho, kdo má stejnou diagnózu, tak se Vám udělá zle :-( díky Vesmíru, že já MŮŽU JÍST A PŘIBÍRÁM !!!!!

Zítra jdeme s Caesárkem na veterinu na kontrolu s tlapičkama a pak půjdeme na procházku do lesa.

—————

Zpět