8.chemoterapie - napíchnutí

09.12.2009 17:15

Dneska mě napíchli (i když  krvinky nebyly úplně 100%, byly malinko pod hodnotou 4, konkrétně 3,3). Poležela jsem si v nemocnici a odešla jsem s baxterkou :-)

Hodně jsem si s doktorkou povídala o těch včerejších výsledcích. Zajímalo mě, proč je to jednou tak a pak zase jinak, v čem je ten zakopanej pes.

Bylo mi řečeno, že se malinko pochybylo s tím letním vyšetřením na PETu, které se provedlo poměrně krátce po chemce....., takže proto jsem nesvítila, nebot ťa reakce na chemku je okamžitá (vše se začne tvářit jako mrtvý) - ale důležitá je vždy ta delší doba potom.

ALE - ve srovnání těch dvou CT vyšetření z léta a z října je patrné, že masa v pánvi se zmenšila, metastáze zmizely a neukázala se žádná progrese :-) a toho se mám prý držet :-) (určitě budu jako klíště :-).

Krukenbergův nádor na vaječníku je tam celou dobu, ale asi nebyl aktivní, proto jsem nekrvácela. Teď se něco malinko hormonálně změnilo a proto se to takhle projevuje. Co se neví, je, kolik procent v tom samotném nádoru je aktivních. To by se zjistilo na PETu, ale teď jsem dostala chemku, takže PETko se rozhodně konat nebude. Taky není potřeba dělat biopsii, protože o tomhle nádoru víme, a operace při níž by mi ufikly vaječník je taky bezpředmětná, neboť to nepomůže primárnímu nádoru. A u nás onkologických pacientů se totiž vždycky řeší ten hlavní/primární nádor.

Pak aby se v tom člověk vyznal, co???

Ale co, já teď žiju těmi dvěmi pohovory :-) a ať už to dopadne jakkoliv, ten zájem mi dodal sílu :-)

PS - Zítra se ozvu, jak jsem okouzlovala s baxterkou a holou lebkou :-)

—————

Zpět