8.chemoterapie - odpojení

14.12.2009 13:42

Dneska proběhlo odpojení, a už je mi zase dobře :-) Včera jsem ještě zvracela, šla jsem vyvenčit okolo desátý večer psa a když jsem se vrátila, už jsem seděla nad mísou.......

Ještě, že tohle byla poslední dávka a teď mě čeká zaslouženej odpočinek. Každopádně v pondělí před štědrým dnem jdu na poslední kontrolu v tomhle roce a zítra si začínám píchat neupogen.

Dneska jsem taky neuspěla u toho pohovoru, neuměla jsem odpovědět na otázky typu - Jaké máme věznice v ČR, jaké jsou pravomoce statního zástupce apod.

No nevadí, vyzkoušela jsem si, jak takové výběrové řízení vypadá :-) (a rozhodně doporučuji - odpovídat na otázky tohoto typu v testu v sále, kde je dalších 100 lidí :-) hihihihi

Jdu vyvenčit hafína, má nárok na dlouhou (2hod) procházku. Papá.

—————

Zpět