3. chemoterapie - 1.den

19.08.2009 22:13

Dneska jsem dostala 3.dávku cytostatik a pevně veřím, že poslední... ale kdo ví, necháme se překvapit, jak dopadne CT vyšetření 7.září.

Jako standardně mi nic není, cítím se skvěle, doktorce se libíl i pohmat břicha + výsledky krve, a dokonce jsem přibrala, takže už nevypadám tak "nemocně", jak jsem vypadala. Moje váha je teď 75 kg, což je o 3 kg více, než jsem se vrátila z nemocnice :-)

Rozhodla jsem se, že začnu chodit od příštího týdne plavat a mamka bude chodit se mnou. A až se mi zlepší fyzička (protože na dovolené na Slovensku jsem si uplavala 20 metrů v bazénu a večer se z úvany pozvracela :-( a to se mi nelíbilo a nelibí....), začnu chodit na ranní yogu. V Příbrami v Oxygen klubu se ráno cvičí Vinyasa Flow Power Yoga, Work Out Yoga a od září i Art Bosu Yoga. Uvidíme, co mě z toho chytne nejvíce. Pro zajímavost o co jde, jukněte sem.  

No a světe div se, Caesárek nám už tři noci nedělá v kuchyni bobky :-) zato nám ale k naší "radosti" překousel všechny kabely u počítače, od internetu a od adaptéru. Ale jak se dostal tou mezerou za počítač k těm drátům opravdu netuším....Zajímavé je, že ho máme doma už téměř dva měsíce a drátů si do téhle doby nevšiml... Štěňata neustále překvapují :-)) 

VinVinyasa Flow Power YogayasVinyasa Flow Power Yogaa Flow Power Yo

—————

Zpět