1. chemoterapie - den č.1

24.06.2009 17:18

Tak jsem dneska ráno v 7:00 naklusala do nemocnice a v 8:00 už mě napíchli na kapačky. Následovalo několik pytlíků s platinou a pak poslední výživa. Ve 14:15 jsem byla hotová a další lahvičku s platinou jsem dostala s sebou do ledvinky - to mi pokape až do pondělka 29.6. 2009, 24hod bez přestávky.

Cítím se výborně - nic mě není, nic necítím, žádné změny, vážne pohoda, klídek:-) Tak uvidiíme, jak to bude pokračovat a který den se případně ukáže jako "kritický".

Nakoupila jsem si pár himalájských čajů (přímo na podporu onkologické léčby spolu v kombinaci s péčí o pokožku), k tomu dva bylinné sirupy Echinacea a Černý bez (od Dr. Jiřího Pantůčka) a od doktorky dostala cca 10 různých léků :-) takže jsem poprvý v životě "Paní lékárnice" :-)

Jo a potěším Vás - budu připravovat podstránku "Můj průběh nemoci s Caesárkem, kde bude takový jeho deníček a spoustu foteček.

—————

Zpět