Den jak na houpačce

08.12.2009 17:06

Dneska opravdu mohu říci, že můj den byl jednou nahoře, jednou dole.

Dopoledne začalo úplně úžasně, neboť mi přisly 2 pozvánky na výběrová řízení ohledně možnosti spolupráce :-) První výběrko mám ve ČT 10.12.2009, druhý v PO 14.12.2009. Jestli mě zítra napíchnou, tak to bude v ten ČT vážně prča - nejen, že tam budu sedět v čepici, ale ještě i s baxterkou, z který mi teče chemka....to budu vysloveně zajímavá adeptka na práci :-)

No a teď ta druhá zmíněná strana mince - závěr z UZ z gynekologické ultrazvukové diagnostiky 1.LF UK a VFN ( U Apolináře) zní: Sonograficky suspektní tumor pravého vaječníku, nemá vzhled primárního ovariálního karcinomu, spíše metastatický původ. Bude-li požadována histologická verifikace je možné provést tru cut biopsii vaginální cestou, eventuálně možné operační řešení.

Vše bude záležet na MUDr. Jakešové, mojí onkoložce. V potaz se prý bere primární nádor + případný rozsev metastáz a celkový stav pacienta.

A to není všechno - plácla jsem sebou v metru a mám bouli na koleně, bolí mě rameno a za krkem, jak mi cukla hlava :-) normálně mi podklouzly nohy a já spadla přímo na držku těsně před jezdícími schodami. Ještě že jsem nepokračovala po břiše až dolů. Naštěstí to bylo v době, kdy cestovalo málo lidí, takže mě nikdo neviděl :-) možná jen kamery.

Zítra ráno klušu do nemocnice, o dalším průběhu Vás budu informovat.

PS - Já tu svini porazím, tak lehce se NEDÁÁÁÁÁÁÁM!!!!!

—————

Zpět