Dnes vyteklo samo od sebe 6 litrů

25.05.2010 19:21

Mám pro Vás konečně zprávu z CT - ani se nedivím, že byla tak "utajovaná". Ono, až si přečtete větu - objemné heterogenní masy v malé pánvi odpovídající patologicky zvětšeným ováriím - tak věřte, že lepší ani nečíst dál.

Nu což - dobré na tom je - že původní nádor je orientačně stejného obrazu - což je supéééér. Matka neroste. Jenom ty vaječníky rapidně narostly - do velikosti 13 cm. Však si přečtěte zprávu po kliknutí zde a nebo klasicky ve Fotogalerii - fotky z nemoci.

Jinak odpustili jsme 6 litrů jantarové tekutiny - byla krásně světlá :-)

Zapomněla jsem Vám říct, že jsem na Měříně absolvovala floating a to Vám byla očista. Být zavřená ve vajíčku 2x1,5 metru potmě jen sama se sebou - je opravdu zážitek. A to jsem tam vydržela celou hodinu, já klaustrofobik :-) Prošla jsem si sama "cestu" objevila tam nějaký blok, odblokovala ho a celé bříško jsem pořád hladila a rozsvícela si v něm pomyslné svíčky tepla a prosila paní rakovinu, ať odejde.

Jak píše Louise Hay - Miluj sebe sama , miluj svůj život a miluj své tělo :-)

30.května oslavím svoje 33.narozeniny :<>) ....z toho rok zápasím s nemocí.... těším se na rozhlasové vlny 31.května ve 21:00 na stanici ČRo - Praha pořad Troufalka - ještě to přesně potvrdím :)

—————

Zpět