Dovolená Slovensko

14.08.2009 16:00

Tak jsme se dneska vrátili z dovolené na Slovensku. Nakonec s námi Caesar nejel, protože manžel onemocněl a na Slovensko za mnou přijel jen na 3 dny a to jsme se rozhodli pejska nebrat a nechat ho u rodičů.

Caesárek prý v noci už nekadí a nečůrá, tak jsem zvědavá, jak to bude pokračovat u nás v bytě. Taky mu začaly padat zoubky a poměrně rychle mu rostou nový.

Co se týče mého zdraví, manžel mě nakazil a celou dovolenou jsem si užila s rýmou a lehkou laringitidou. Doufám, že se to neprojeví na úterních krevních testech. To by mi taky nemuseli ve středu dát nabumbat platiny :-)

Jinak Slovensko vřele doporučuji a pokud máte možnost stravovat se a bydlet u pravých slováků jako my, určitě toho využijte :-) Naši hostitelé (Zuzanka a Maťo) jsou výborní lidi a Zuzanka je skvělá kuchařka.

Vytvořila jsem novou Fotogalerii Dovolená - Slovensko, tak se určitě podívejte na fotečky.

—————

Zpět