ID - návštěva č.2

15.02.2010 15:34

Dneska jsem si podala oficiální žádost o invalidní důchod. Kupodivu šlo všechno hladce, na našem pracovišti nebyla ani noha, takže jsem přišla a hnedle jsem šla na řadu. Zapomněla jsem si s sebou vzít akorát maturitní vysvědčení, které musím dodat zpětně a potvrzení od Úřadu práce z roku 2001, na kterém jsem byla evidována cca 3 týdny. Přijatou žádost též naleznete ve Fotogalerii - fotky z nemoci.

A co jsem se všechno dozvěděla?

Že první 3 měsíce trvá, než se odešle výpočet důchodu po projednání Lékařskou posudkovou komisí (LPK si tě pozve na kobereček do 45-ti dnů od doručení vyplněné zprávy obvodním lékařem ---> obvodní lékař má na vyplnění zprávy 15 dnů ---> žádost o vyplnění lékařské zprávy posílá ČSSZ do 10-ti dnů od podání žádosti na příslušném pracovišti) a pak další 3 měsíce, než v Praze vypočítají důchod. Může se tedy stát, že od dnešního dne to bude trvat až půl roku.

Nemocenská mi trvá do 4.5.2010 včetně - tak to bude ještě zajímavé :-)

 

—————

Zpět