ID - návštěva u obvodního lékaře

23.02.2010 10:53

Včera večer jsem měla schůzku se svojí obvodní doktorkou ohledně vypisování formulářů k přiznání ID. Donesla jsem ji zprávu z onkologie (tu jsem zároveň vložila do Fotogalerie - fotky z nemoci), sestřička mi vyšetřila zrak a sluch, odpověděla jsem na otázky v jakém bytě žiju a s kým, paní doktorka mě prohmatala a pak už mě prospustila domů. Člověk by nevěřil, co všechno se tam musí vypisovat (včetně toho, jak prdím :-)

Paní doktorka to má do 3.3.2010 odevzdat zpátky na ČSSZ.

Jinak k té zprávě z onkologie - asi si všimnete, že moje diagnóza se označuje jako C.168, TX NX M1. Ptala jsem se doktorky, proč tam nejsou čísla místo těch x a prý, když máte metastáze, nebo-li M1, není už podstatné, jestli je T3 nebo T4. U takových maličkostí si člověk uvědomí, jak ani vyšetření metodou CT není 100%. Vzpomínáte na mojí první zprávu z Motola (květen 2009)? Bylo tam napsáno T3, N0-1. M0. Pak mě doktor otevřel a všechno bylo jinak :-(

Takže je klidně možné, že i když CT nepopisují metastáze v břišní dutině, že je tam pořád mám. A neví se, jestli jsou aktivní, nebo ne. Taky jeden z důvodů, proč nepřichází v úvahu odstranění vaječníku (ovarectomie). Mohlo by se totiž stát, že po tak náročné operaci by se můj organismus vyčerpal a tyhle potvůrky by začaly růst. A to si nemůžeme dovolit.

Další chemoterapie mi začíná v úterý 2.3.2010 v 08:00 hod, první dvě hodiny budu napíchnutá přes port, pak dostanu prášky a budu dlabat. Jak to půjde se uvidí. Ale doktorka říkala, že při téhle léčbě nemusí vypadat vlasy :-) Dobrá zpráva, ne?

No a úplně poslední info, než vyrazím s Caesárkem ven - už jste četli článek na idnes.cz??? Jsem nadšená :-) a těch mailů, co mi chodí od čtenářů :-) DĚKUJI VÁM!!!!!

 

 

—————

Zpět