II.chemka - den č. 2

03.03.2010 10:06

Dneska v noci jsem se probudila v 01:30 a cítila jsem nevolnost v žaludku. Vzala jsem si Torecan a čekala půl hoďky, než to přejde. Přešlo to. Spolu s probuzením se ale přihlásily oblíbené větry, takže jsem chvilku vnímala i bolest v podbřišku, a teprve po vyprdění  bylo fajn :-)

Včera v nemocnici jsem si přečetla zajímavý článek o medu, který publikoval časopis 21.století. Můj oblibený!!!

Redaktor PhDr. Milan Koukal napsal čánek s použitím zdroje World News (vycházejícího týdeníku v Kanadě), který ve svém vydání datovaném 17.1.2010 uveřejnil následující seznam nemocí, léčených medem a skořicí jako výsledek studií západních vědců.

"Současné testy v Austrálii a Japonsku naznačují, že med (smíchaný se skořicí) rovněž příznivě účinkuje proti rakovině tlustého střeva, žaludku a kostí. Po celý měsíc se má třikrát denně užívat lžíce medu a lžíce skořice. Zatím vědci neobjasnili, jak včelí produkty rakovinné bujení omezují. Patrně obsahují látky způsobující apoptózu nebo nekrózu (dva typy fyziologického zániku rakovinnových buněk)."

Takže od včerejška to baštím a není to vůbec špatné :-) A zde je onen seznam nemocí - klikněte sem.

—————

Zpět