II. kolo pohovoru byl mazec

16.03.2010 17:10

Musím tedy říct, že jsem se docela zapotila :-) Od začátku jsem měla pocit, že školitelce (která si vybírá k sobě kolegu/yni) jsem moc nesedla - dávala mi docela čočku. Statečně jsem se držela a otázkou zůstává, jestli to byl z jejich strany záměr, aby zjistili, co jako trenér vydržím, a nebo jsem ji opravdu nesedla.

Na druhou stranu jsem pořád vnímala zájem personalistky, a to mě těšilo. Sama za sebe můžu s čistou hlavou říct, že jsem udělala vše pro to, aby si mě vybrali a teď to záleží jen a jen na nich. Mají mi dát vědět do pátku.

Cestou domů jsem se stavila na onkologii, krev je v pořádku. Zadívala jsem se trošku do papírů a objevila tam hodnotu svých antigenních markerů CA 72-4 ( což je tumorový marker spojován s nádory žaludka). Mám 17,35 a maximální hladina je 6,9. Oproti létu 2009 je to navýšení v důsledku aktivní metastázy na vaječníku. Zpráva pro lékařskou posudkovou komisi vložena do Fotogalerie - fotky z nemoci.

 

CA 72-4 (TAG 72-4)- informace, které jsem nalezla na internetu - samozřejmě jim nerozumím :-)

Je to vysokomolekulový glykoprotein - mucin , jehož reaktivním epitopem je sialosyl-2-6α-N-acetylgalaktosaminylová skupina. Monoklonální protilátka (B72. 3) byla vyvinuta proti membránovým antigenům jaterních metastáz adenokarcinomu mléčné žlázy (TAG 72) a dále proti TAG 72 a kolorektálního karcinomu (cc 49), která slouží jako vychytávací; Mr= 220 000 - 1 000 000.

Normální hodnoty : < 2,5 (cut-off =4,5 μg/l nebo <6 kU/l).
Zvýšení : zdraví jedinci (3, 5%)

benigní gastrointestinální onemocnění (6, 7%).


Patologické zvýšení :

* karcinomy gastrointestinální (40%) (karcinom žaludku)
* karcinom plic (36%) (karcinom bronchů nemalobuněčný)
* ovaria (24%) (též u mucinózních ; na rozdíl od CA 125)

Poznámka: Po odstranění tumoru je pokles na normální koncentraci v průměru za 23, 3 dní. Hodí se proto pro detekci reziduální choroby ; CA 72-4 a CEA se doplňují při vyšetření karcinomu žaludku.

—————

Zpět