Jak dopadl pohovor?

11.03.2010 16:32

Mám to za sebou a jsem nadšená :-) pohovor byl supééér, práce na ŽL by mi víc než sedla, hodně by mě to i bavilo. Jedná se o místo školitele pro telemarketingové oddělení ve firmě Formica Group. Jestli mě vyberou do II.kola, se dozvím během pár dní, pak by mě čekalo ukázkové školení - a pak rozhodnutí :-) Firma má sídlo 2 tramvajové zastávky od Anděla, takže "coby kamenem" dohodil.

Tak mi držte palečky, protože tohle mě nadchlo snad ještě víc než Tesco :-)

Na cestě domů mě kontaktovala redaktorka z Hospodářských novin a konzultovala se mnou jednu záležitost v oblasti personálních auditů, o kterých píše článek. To mi taky udělalo dobře:-) že jsem tak potřebná/žádaná odbornice na tuto problematiku.

No a když jsem dorazila domů a vrátila se z 2 hodinové procházky s hafínem, otevřela jsem email a přečetla si úžasnou novinku o Radce (té, se stejnou diagnózou), že se jí v hospicu začalo dařit lépe a už zase může jíst bez problémů. Prozatím tedy žádné umírání :-) Jupíííííí. Tak se pěkně, Radko, drž!

—————

Zpět