Jedu do Holandska

31.03.2010 09:25

Ano, je to tak :-) čeká mě návštěva Holandska. Ale jenom na otočku, jak se říká. Partneři, se kterými obchodují moji známí (kterým pomáhám do ČR dovážet spodní prádlo), otevírají nové kanceláře a my jsme pozváni na velikou opening party. Tak se moc těším. Doufám že se při cestování nic nestane a kombinace mých prášků a 9 hodin v autě dopadně dobře. 

Jinak nic nového pod sluncem. Prášky snáším dobře, jsem po nich ale nafouknutá a vypadám jak těhule ve 4.měsíci :-) Ale taky to může být z toho, že mám aktivní metastáze v břišní dutině, které vytvářejí vodu. To mi ale nikdo neřekne a nepotvrdí. Ty malinký potvory na CT nejsou vidět a otevírat mě nikdo nebude.........

Takže si žiju poklidným životem do té doby, než se uvidím ze strany v zrcadle - to mám hned depku :-) to břicho je totiž vážně nafouknutý a tvrdý :-( i když manželovi se to líbí :-) asi si představuje, že jsem těhotná :-)

—————

Zpět