Krevní obraz

03.09.2009 10:36

Tak jsem se právě vrátila z Onkologie a mám výborný krevní výsledky :-) prý ještě lepší jak minule, takže vůbec nejlepší ze všech třech dávek. Prý je to neuvěřitelné, říká doktorka :-) A víte čím to je??? No přece v hlavě :-) pozitivním myšlením.

Taky se mi dostal do rukou dopis od pana doktora Pročkeho, který mě operoval v Motole, že prý obdržel můj email a moc mě pozdravuje :-) Já Vám měla takovou radoooooost, že si na mě v dopisu určeném doktorce Jakešový vzpomněl :-) vysloveně tam napsal "...prosím, abyste ode mne vyřídila paní Mgr. Valičkové co nejsrdečnější pozdravy..."

Jéééé, on je prostě úžasnej pan doktor a tímhle mi udělal obrovitánskou radost. !!!

Dneska jsem se s doktorkou domluvila na středu 9.9.2009, že mám přijít na další dávku chemoterapie. To už budou známy výsledky z CT vyšetření a podle toho se zařídíme. Když bude zlepšení ( a nebo tam už žádnej bubákovej vetřelec nebude, že??? :-) pokračujeme dál, když by tam bylo náhodou zhoršení, popřemýšlíme nad biologickou léčbou.

Takže 9.9.2009 bude den D - tak mi držte palečky.

 

—————

Zpět