Nafouknuté břicho

10.04.2010 11:18

Tak jsem si myslela, že mi břicho splaskne a nesplasklo :-( je nafouknutý pořád stejně. Radši ani nemyslet z čeho to je. Jestli to je reakce na ty prášky, anebo začaly být aktivní metastáze v břiše. Anebo úplně z jiného důvodu.

V úterý jdu na onkologii, tak jestli s doktorkou něco vymyslíme, dám vědět. A abyste si udělali představu, jak vypadám, požádala jsem manžela o fotku a tu jsem vložila do Fotogalerie - fotky z nemoci. A nebo klikněte sem.

PS - Doufám, že Vás to nevystraší :-) Jak to totiž vypadá hrozně, tak to kromě toho píchaní vlevo pod žebry nevnímám. Jo a ráno ho mám míň splasklý, než během dne. Jakmile začnu jíst a pít, břicho se mi nafukuje.

PSS - A už jsem dlouho nepoděkovala za vzkazíky - jsou úžasnýýýý a moc mi pomáhají!!! Děkuji Vám VŠEM z celého srdce :-)

—————

Zpět