Návštěva doktorky až zítra

31.05.2010 10:27

Tak jsem se nakonec s doktorkou domluvila, že se potkáme až zítra. Zítra se má píchat ascites, tak aspoň to bude všechno pěkně navazovat. Kupodivu od včerejška od večera nezvracím, nevím, jestli to není náhodou tím, že jsem si vzala tu morfiovou náplast. Každopádně jsem se velice dobře vyspala, vůbec jsem kvůli bolesti nebyla vzhůru, a ani kvůli zvracení :-)

Lehčí snídaňku už mám taky za sebou a zatím se statečně držím. Jupíííííí :-)

Ta morfiová náplast mi malinko motá hlavu, je to vážně vtipný - člověk je takovej laxnější :-)

Dneska má tchán maturitní zkoušky, tak jsme celá rodinka nervózní :-) ale stejně si tak nějak všichni myslíme, že to udělá bez problémů, neboť patřil na starý kolena mezi nejlepší studenty :-) hihihihi - TAŤKO ZDRAVÍM :-)

PS - jo a PEG (PEJ) sonda (pro více informací, o co se jedná, můžete kliknout sem) by byla technicky neproveditelná (kvůli metastázkám na pobřišnici), mě by se asi týkala přechodně nasogastrická sonda - více po kliknutí sem

 

—————

Zpět