Návštěvnost Blogu

29.01.2010 20:50

Na Váš popud jsem vytvořila novou (jednoduchou) stránku zaměřenou na statistiku návštěvnosti. Naleznete ji v Menu hned pod stránkou Blog alias Můj deník.

A co je nového/starého? Asi se musím přiznat k pár věcem :-)

1) Někdy na podzim jsem v Blogu psala, že chci začít cvičit Bosu (power) Yogu - bohužel jsem se do teď nepřinutila ráno na 8:00 vstát. Místo toho běhám po lesích se psem :-) v rozmezí 1-3 hodin. A i teď v zimě :-)

2) Chtěla jsem navštívit onkologické kolokvium PragueOnco, které se konalo tenhle ČT a PÁ. Nedostala jsem se tam, neboť nejsem ani lékař, ani sestřička :-) Ale je pravda, že jsem ani nezkusila tam osobně dojít a zúčastnit se.

3) Do teď jsem si nevytelefonovala gynekologickou operaci. Potřebovala jsem chvilku nic neřešit, protože i když se snažím být pořád v pohodě, v posledních pár dnech mi to nešlo.....byla těžká krize (kombinace všeho - tj. blížící se invaliďák, snížení nemocenské dávky, nejasnost výsledků, napětí doma z manželových zkoušek na VŠ, atd. atd.), kterou od začátku diagnózy nepamatuji. Nicméně přístí týden se do toho pustím, slibuji :-)

4) 1,5 měsíce po odpojení z poslední dávky chemoterapie mi narostly vlasy (3 mm ježour :-), obočí, chlupy na nohách, v podpaždí, a i "tam", co je ale zajímavé, že na rukách zatím ne a dokonce se objevil i pokus o řasy :-)

5) Váha se drží na 78 kg :-)

 

 

 

—————

Zpět