Názor Tomáše Čotka

27.09.2009 12:21

Na stránkách Napište mi se objevil názor Tomáše, který mě donutil k zamyšlení a samozřejmě mě začaly napadat otázky typu "Co když je to pravda?" apod.

ALE protože své doktorce věřím, neboť pro mě dělá hodně a nemá důvod mi lhát, vypustila jsem tyhle černé myšlenky ihned z hlavy. Ve středu jí o tomhle příspěvku řeknu a požádám jí, aby se k němu na mých stránkách vyjádřila. Možná zareaguje a napíše nám sem svoje vyjádření. Počkejme proto do středy.

Vám všem ostatním, kteří jste se zapojili do "debaty" děkuji za podporu a důvěru.

Víte, o rakovině se pořád ví tak málo... a není dne, kdy nějaký onko pacient překvapí svým uzdravením. Jestli tomu ve finále pomohla chemoterapie, nebo víra v sebe sama, nebo kombinace obojího, ví jen Vesmír.

Já věřím tomu, že když na PETku nesvítím, je to proto, že se nádor zapouzdřil a metastáze zmizely. Byť to může znít sebevíc nereálně.

S láskou a pokorou zdravím příznivce svého webu a ještě jednou děkuji, že ho čtete a předáváte odkaz dál :-)

—————

Zpět